Händer som spelar trumpet

Sommarkurs Blekinge Jazz & World 2024

Välkommen till 5 dagar av jazz, världsmusik, svensk folkmusik, ensemblespel, clinics, sång, improvisation och jam!

Blekinge Jazz & World är en sommarkurs som anordnas varje år. Det är 5 dagar av jazz, världsmusik, svensk folkmusik, ensemblespel, clinics, sång, improvisation och jam. Kursen vänder sig till dig som redan spelar eller sjunger och vill fördjupa och bredda dina kunskaper inom jazz och världsmusik. Kursen är ett samarrangemang mellan Musik i Blekinge och Blekinge folkhögskola.

Kursdatum: 16-20 juni 2024

Sista ansökningsdag: 2 maj 2024

Internatboende i enkelrum, utan lakan 5 000 kr inkl. moms

Internatboende med plats i delat rum med låg utdragbar extrasäng, utan lakan 4 500 kr inkl. moms

Externatdeltagande 2 750 kr inkl. moms.

Är du nyfiken på lärarna på kursen så hittar du dem här.

Är du nyfiken på internatet så hittar du det här. Under sommarkursen hra vi endast boende i de nya husen där alla rum har egen toalett och dusch.

ANSÖK HÄR Länk till annan webbplats.

Om du inte tidigare har ett konto hos Schoolsoft så behöver du skapa ett sådant första gången du ansöker.